Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest So kwi 27, 2024 1:21 pm



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Moje życie się wali, a ja wciąż nic nie robię, nie potrafię 
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Moje życie się wali, a ja wciąż nic nie robię, nie potrafię
Mam 29 lat. Prowadzę życie przeciętne, nie piję, nie palę, nie imprezuję, studiuję, nie mam znajomych, nie uprawiam seksu itp. Z drugiej strony nie przykładam się w życiu, studiuję, ale zaliczam dzięki stanowi ducha sprzed 1,5 roku, kiedy czułem się całkiem zdrowy. Nie zmywam naczyń, nie sprzątam w domu (mieszkam sam). Zaniedbuję obowiązki i czuję coraz większą nienawiść do innych.

Potrzebuję się szybko i skutecznie samoupokorzyć, odnaleźć jedność z sobą i z Bogiem, uznać się za niegodnego i bezsilnego, jednak ja ciągle uciekam przed prawdą, ciągle się próbuję wyśliznąć i ominąć upokorzenie. Boję się upokorzyć. Nie wiem jak się mogę szybko upokorzyć, aby pożałować swojego obecnego życia i stopniowo zacząć wracać do zdrowia sprzed 1,5 roku. Proszę o pomoc.


So sty 02, 2016 9:16 pm
Niesamowity Gaduła
Niesamowity Gaduła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 29, 2015 1:30 am
Posty: 1492
Lokalizacja: Syracuse
Płeć: mężczyzna
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Moje życie się wali, a ja wciąż nic nie robię, nie potra
A kiedy ostatni raz byłeś do spowiedzi.To doskonałe miejsce na upokorzenie i skruchę.

_________________
Świat jest mostem. Przechodźcie przez niego, ale nie zatrzymujcie się na nim, aby zamieszkać.


So sty 02, 2016 9:26 pm
Zobacz profil WWW
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Moje życie się wali, a ja wciąż nic nie robię, nie potra
Chodzę regularnie co miesiąc do spowiedzi.


So sty 02, 2016 9:27 pm
Niesamowity Gaduła
Niesamowity Gaduła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 29, 2015 1:30 am
Posty: 1492
Lokalizacja: Syracuse
Płeć: mężczyzna
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem