Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Śr maja 01, 2024 1:17 pm



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Syndrom DDA 
Autor Wiadomość
Milczek
Milczek

Dołączył(a): Wt maja 13, 2014 12:37 am
Posty: 2
Płeć: mężczyzna
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post Syndrom DDA
Cześć nazywam się Marcin i mam syndrom DDA.
Jestem studentem na politechnice i do jakiegoś roku poważnie zastanawiam się nad wstąpieniem do zakonu. Wszystko było by idealnie gdyby nie to dwie sprawy- zakochanie i syndrom DDA.

Na wejściu przepraszam, że pisze to w tej części forum ale wydaje mi się do tego jak najbardziej odpowiednia.

Zakochałem się w dziewczynie i to nie jest nic na zasadzie chwilowego zauroczenia (takie wytrzymywałem), tylko bije się z tym poważnie od 6 miesięcy. Z drugiej strony mam syndrom Dorosłego Dziecka Alkoholika i to komplikuje całą sytuację- nie pozwala mi to normalnie funkcjonować. Ojciec duchowny powiedział, że najlepiej było by gdybym nad tym popracował-posłuchałem się jego i odkąd zacząłem chodzić na spotkania otwiera się przed e mną inna rzeczywistość. DDA rzuca nowe światło na myśl o zakonie i na dziewczynę.

Nie śmiem tego nazywać powołaniem zakonnym-ponieważ bardzo możliwe, że wynika to z podświadomej chęci bycia zauważonym. Z drugiej strony zakochanie ale i jednoczesnie OGROMNY lęk przed odrzuceniem-wyjawieniem swoich uczuć wzgledem niej. Nie wiem co robić czy tłumić w sobie uczucia względem tej dziewczyny (tak jak to często czytam w artykułach dla alumnów), czy też postarać się zbudować z nią związek na zdrowych relacjach.

Rozumiem, że większość z Was powie na wejściu, aby wybrać drugą opcję jednak jest to dla mnie niesamowicie trudne. Nie podołałbym wtedy swojej postawionej poprzeczce "zostań zakonnikiem". Jednak chciałbym zaznaczyć ponownie, że towarzyszy mi ogromny lęk przed wyjawieniem jej swoich uczuć, przed tym jak by miał wyglądać nasz związek-podczas gdy nasi wspólni znajomi widza mnie w habicie.