Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest N kwi 28, 2024 2:11 pm



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Czy gracie w lotto? 
Autor Wiadomość
Dyskutant
Dyskutant

Dołączył(a): Cz wrz 12, 2019 2:47 pm
Posty: 241
Płeć: mężczyzna
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post Czy gracie w lotto?
Jak w temacie,czy gracie w gry totalizatora?Co sądzicie o takiej formie wydawania pieniędzy jeśli nie jest to nałóg? Osobiście od 2 miesięcy nie gram...(narazie nie wiem co dalej)miałem takie etapy puszczane zakłady na potęgę,potem okazyjnie wydawane na zakłady pojedynczo do 5 zł a teraz nie gram od 2 miesięcy..Poniekąd rozumie i nie rozumiem zarazem idei gry gdzie szansa na wygrana jest bardzo mała..rodzi się pytanie po co grać? To nie strata kasy? Z drugiej strony każdy ma marzenia jakieś przyziemne ale takie na które wielu z pensji nie odlozy więc stąd ludzie grają? Nie mówię od razu o 40 milionach,10 czy nawet 5 ale o gotówce typu 150-300 tysięcy w mini lotto czy 1 milion w lotto plus czy pula gwarantowana.Jeden chce dzialke i domek letniskowy i jakiś sensowny samochód a inny przykładowo niewielki domek wznieść..nie mówię o myśleniu typu wygrać 15 milionów i nie robić do końca życia nic ale raczej wygrać tyle zeby nie zwariować i dalej spokojnie zyc i pracować.Zapraszam do dyskusji


Wt kwi 28, 2020 1:19 pm
Zobacz profil
Niesamowity Gaduła
Niesamowity Gaduła

Dołączył(a): So lip 14, 2012 8:57 pm
Posty: 7274
Płeć: mężczyzna
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Czy gracie w lotto?
Nie, to hazard nałóg, i głupota.

_________________
W końcu bądźcie mocni w Panu - siłą Jego potęgi. Ef,6,10


Wt kwi 28, 2020 1:47 pm
Zobacz profil
Niesamowity Gaduła
Niesamowity Gaduła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So mar 30, 2019 12:55 pm
Posty: 3255
Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
wyznanie: katolik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Czy gracie w lotto?